星期三, 5月 18, 2005

不務正業

很少覺得文匯報的社評有道理. 不過今次就很喜歡筆者用不務正業來形容醫管局. 當局建議調整公立醫院的私家醫療服務收費, 不是上調, 反而是下調, 竟然想搶私家醫院的病人! 誰人都知結果當然是死路一條.

1. 更多人用公立醫院, 更指定用教授, 更加逼爆, 做死姑娘同前線/下級醫生
2. 更多氣燄高張的VIP, 氣死姑娘同前線/下級醫生
3. 少了資源去一般服務, 令輪候時間更長
4. 令繳付標準收費的病人淪為二等病人
5. 更吸引內地人來到使用該服務, 然後走數, 反正醫管局不追數
6. 私家醫院開始執笠
7. 香港醫療制度崩潰, 老人病的輪候期比他們自己的壽命長, 長期病患無錢自購貴藥, 有錢人打個乞嗤半夜入院要教授來看, 前線醫生做死的做死, 被罵死的罵死, 餓死的餓死 ...

如此差的政策都可以推出來讓人討論令人難明, 不怕被人揶揄搶白嗎? 通常總會有既得利益者, 你說會是那些人?

2 Comments:

Blogger elly said...

我想入去"星屑散文集"睇下你的文章,
但係我入到去D字變晒怪獸呀!

2:48 上午  
Blogger elly said...

係呀.............尤其是第二個 point....我個 ward 有patient 嘅女婿係AED COS,係人都當佢哋係VIP; patient 已經係 slow stroke rehab ,~Day 25 都冇 progress ,同事叫佢 (COS)搵定老人院,佢竟然話冇心理準備!!佢都知咩事架啦........佢自己做呢行都唔合作。激死!

3:04 上午  

發佈留言

<< Home